Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 10 / 11
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
Primerjava turistične razvitosti in promocije v Mariboru in na Ptuju
Vesna Kolarič, 2017

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: mestni turizem, turistična ponudba, promocija, razvitost, turisti, diplomsko delo
Objavljeno: 20.09.2017; Ogledov: 3368; Prenosov: 145
.pdf Celotno besedilo (1,38 MB)

2.
3.
Poslovni načrt za ustanovitev butične turistične agencije
Nejc Jaklič, 2017

Opis: Podjetniški tim je prepoznal priložnost na področju zelenega, trajnostnega in doživljajskega turizma ter se odločil idejo realizirati in zato ustanoviti turistično agencijo EM Tourism. Oblikovana sta bila dva produkta, ki ju bo agencija tržila kot edinstvena, saj bosta prilagojena željam posameznih strank. Agencija se v svojih strategijah, trženjski in marketinški, usmerja na tuje trge, medtem ko se bodo vse aktivnosti in doživetja izvajale v JV Sloveniji. V diplomskem delu sem izdelal poslovni načrt za odprtje butične turistične agencije EM Tourism, ki bo služil kot vodnik pri uresničevanju prepoznane ideje. V poslovnem načrtu sem potrdil domnevo, da obstaja dovolj velik bazen kupcev, ki jih zanimajo naše storitve in da je takšna agencija potrebna, kar predstavlja prvi cilj. Drugi cilj je bil definirati potrebne korake, da bo poslovni načrt služil kot pomoč in vodilo k uresničevanju ideje. Poslovni načrt vsebuje vse potrebne elemente od preverjanja potenciala, definiranja ciljnih skupin do oblikovanja tržnih poti in finančnih projekcij. Skozi poslovni načrt sem prišel do ugotovitve, da je odprtje takšne turistične agencije smotrna odločitev.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: butična turistična agencija, turizem, tuji trgi, poslovni načrt, prilagojena ponudba
Objavljeno: 23.12.2017; Ogledov: 5117; Prenosov: 453
.pdf Celotno besedilo (1,52 MB)

4.
Tržna analiza in ekonomska upravičenost širitve ponudbe penziona Kobala
Marinka Leban, 2013

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: turizem, turistična ponudba, analiza možnosti, destinacijska znamka
Objavljeno: 10.05.2018; Ogledov: 2493; Prenosov: 133
.pdf Celotno besedilo (1014,20 KB)

5.
Prepoznavnost koroške kuhinje
Katja Merzdovnik, 2018

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: turizem, turistična ponudba, kulturna dediščina, kulinarika, regionalne jedi, diplomsko delo
Objavljeno: 08.10.2018; Ogledov: 2820; Prenosov: 127
.pdf Celotno besedilo (1,31 MB)

6.
Razvojne možnosti turistične kmetije Viženčar
Vesna Grilc, 2011

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: zeliščni welness center, turistična kmetija, dodatna ponudba
Objavljeno: 19.03.2020; Ogledov: 1875; Prenosov: 96
.pdf Celotno besedilo (3,18 MB)

7.
Vplivi in možnosti razvoja lovskega turizma v Karavankah
Petra Kokalj, 2010

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: lovski turizem, Karavanke, lovišče, turistična ponudba
Objavljeno: 23.03.2020; Ogledov: 1679; Prenosov: 82
.pdf Celotno besedilo (1,75 MB)

8.
Pridelava pšenice sorte Augustus na I. in III. vodovarstvenem območju
Barbara Tancek, 2010

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: pšenica Augustus, Ljubljansko barje, kmetija Tancek, turistična ponudba
Objavljeno: 08.04.2020; Ogledov: 1551; Prenosov: 75
.pdf Celotno besedilo (4,55 MB)

9.
Primerjava namakalnih sistemov na slovenskih golf igriščih
Mojca Tavčar, 2010

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: namakalni sistem, namakanje, vzdrževanje, turistična ponudba
Objavljeno: 08.04.2020; Ogledov: 1497; Prenosov: 74
.pdf Celotno besedilo (789,37 KB)

10.
Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh