1. |
2. |
3. |
4. Oblikovanje vrednostnega okvirja za pomoč pri vrednotenju stanovanj v Ljubljani po načinu tržnih primerjavDomen Nahtigal, 2014 Found in: ključnih besedah Keywords: nepremičnina, stanovanje, vrednotenje, način tržnih primerjav, dejavniki trga nepremičnin, vrednostni okvir, nepremičninske pravice, tržni pogoji, disertacije Published: 13.12.2017; Views: 2562; Downloads: 139 Fulltext (4,56 MB) |
5. |
6. |
7. |
8. |
9. |
10. Razvoj lastne blagovne znamke podjetja Mesarstvo Oblak d. o. o.Katja Oblak, 2018 Abstract: Mesarstvo Oblak, d. o. o., je eno izmed največjih mesnopredelovalnih industrij na Slovenskem, svoje proizvode izdeluje pod okriljem lastne blagovne znamke Oblak. Raziskava prikazuje pretežno poznavanje znamke na podlagi priporočil, njihova mnenja o znamki so pozitivno naravnana in stopnja za pogosto opravljen nakup znamke je nizka. Obenem prikazuje tudi šibkejši položaj prepoznavnosti v primerjavi s konkurenco na trgu, ki za dominanco zahteva izoblikovanje zgodbe z edinstveno vrednostjo ustvarjene tradicije pod družinskim okriljem, s katero vzbuja pristnost, domačnost z visoko standardizirano in modernizirano proizvodnjo kakovostnih, certificiranih slovenskih proizvodov. Za zagotovitev uspešnega nadaljnjega razvoja in znamčenja blagovne znamke sem pripravila celovit program. Found in: ključnih besedah Keywords: : mesno predelovalna industrija, blagovna znamka Oblak, razvoj, znamčenje, vrednotenje blagovne znamke, razvoj blagovne znamke, želena blagovna znamka Published: 13.07.2018; Views: 3409; Downloads: 213 Fulltext (3,95 MB) |