Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | SLO | ENG

Naslov:Razvoj digitalne marketinške strategije za učinkovito oglaševanje v tehnološkem podjetju
Avtorji:Martinčič, Alen (Avtor)
Fink Grubačević, Iris (Mentor) Več o soavtorju... Novo okno
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FINI - Fakulteta za industrijski inženiring Novo mesto
Ključne besede:ciljno oglaševanje, digitalno oglaševanje, družbena omrežja, oglaševalska orodja, optimizacija brskalnikov, stroški oglaševanja, tehnološko podjetje
Leto izida:2023
Založnik:[A. Martinčič]
Izvor:Novo mesto
UDK:659.1(043.2)
COBISS_ID:170015235 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:475
Število prenosov:21
Datoteke:URL http://revis.openscience.si/IzpisGradiva.php?id=9833
.pdf RAZ_Martincic_Alen_i2023.pdf (2,18 MB)
 
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Nazaj