Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Razvoj prototipa aplikacije za spremljanje nogometnih tekem skozi oblikovanje uporabniške izkušnje : magistrska naloga
Avtorji:ID Verbanec, Rene (Avtor)
ID Fric, Urška (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_2023_Rene_Verbanec.pdf (2,31 MB)
MD5: 246FE4AABDF327DEBE2FB9139283F2FB
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FIŠ - Fakulteta za informacijske študije v Novem mestu
Opis:Mali nogomet predstavlja enega izmed bolj priljubljenih športov po svetu in v Sloveniji. Vsako leto samo v Sloveniji potekajo številna nogometna tekmovanja, ki pa se še vedno beležijo na list papirja. Za spremljanje nogometnih tekmovanj je bila v Sloveniji pred nekaj leti razvita namenska aplikacija VinicaRezultati, ki je sicer edina takšna aplikacija v Sloveniji, vendar ne prinaša zadovoljive uporabniške izkušnje. V magistrski nalogi smo zato izboljšali uporabniško izkušnjo za obstoječo aplikacijo s pomočjo šestih korakov oblikovanja uporabniške izkušnje po Donaldu Normanu. Rezultat teh korakov je izdelani prototip izboljšane aplikacije za spremljanje nogometnih tekmovanj. Pričakujemo, da bo s pomočjo izboljšane aplikacije spremljanje nogometih tekmovanj potekalo učinkoviteje in hitreje ter da jo bo v prihodnosti mogoče s prilagoditvami uporabiti tudi za preostale ekipne športe.
Ključne besede:uporabniška izkušnja, testiranje, prototip, Donald Norman, nogomet
Kraj izida:Novo mesto
Kraj izvedbe:Novo mesto
Založnik:[R. Verbanec]
Leto izida:2023
Leto izvedbe:2023
Št. strani:XIII, 119 str.
PID:20.500.12556/ReVIS-10101 Novo okno
UDK:004.5:004.777:796.332(043.2)
COBISS.SI-ID:170307075 Novo okno
Opomba:Na ov.: Magistrska naloga : študijskega programa druge stopnje;
Datum objave v ReVIS:13.11.2023
Število ogledov:984
Število prenosov:84
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:13.11.2023

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Opis:Five-a-side football represents one of the most popular sports in Slovenia and worldwide. Every year, numerous football matches take place in Slovenia and their results are still being recorded on plain paper. A few years ago, some enthusiasts in Slovenia developed VinicaRezultati app for recording five-a-side football matches, however its users are not satisfied with the user experience. The intention of our master's thesis was to improve the user experience of existing app using the six steps of user experience design according to Donald Norman. The result of these steps is a prototype of an improved app for recording five-a-side football matches. We expect that the improved app will help users monitor football matches more efficiently and in real time and that after some adjustments the app will also be used in the future for other team sports.
Ključne besede:user experience, testing, prototype, Donald Norman, football


Nazaj