Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:UČINKOVITOST MARKETINŠKIH STRATEGIJ PRI CILJNI PUBLIKI: GENERACIJA Z
Avtorji:ID Djordjević, Amaris (Avtor)
ID Sila, Iztok (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf 6683$$zakljucno_delo.pdf (3,40 MB)
MD5: DE444F6ED524AF474ED847ABE00323F7
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Organizacija:GeaCol - Gea College
Opis:Lahko bi rekli, da je danes učinkovita marketinška strategija misterioznost. Obstajajo različna prepričanja o tem, kaj naj bi pri ciljni publiki, generaciji Z, delovalo, vendar se včasih zdi, da nič zares ne deluje. Cilj našega raziskovanja je ugotoviti, kako se na marketinška sporočila odziva generacija Z ter na kakšen način spremljajo in nadzorujejo odzive tisti, ki marketinška sporočila ustvarjajo. V teoretičnem delu bomo predstavili osnove marketinga, njegov razvoj, tradicionalni in digitalni marketing ter nevromarketing in gverilski marketing. V drugem delu bomo s pomočjo kvalitativnih metod preučili odzive generacije Z ter razmišljanje ustvarjalcev marketinških sporočil.
Ključne besede:Marketing, marketinško sporočilo, marketinške strategije, generacija Z, učinkovitost marketinških sporočil.
Leto izida:2024
PID:20.500.12556/ReVIS-10820 Novo okno
Datum objave v ReVIS:27.09.2024
Število ogledov:199
Število prenosov:5
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Nazaj