Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Vloga influencerjev in prihodnost marketinških kampanj : diplomska naloga
Avtorji:ID Štraus, Maruša (Avtor)
ID Jagodič, Gregor (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf Straus_Marusa_-_diplomsko_delo.pdf (1,08 MB)
MD5: AC127155393BD5313B1DE9CD9068AA42
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:MFDPŠ - Mednarodna fakulteta za družbene in poslovne študije
Ključne besede:marketing influencerjev, izbira influencerjev, vrednote blagovne znamke, merjenje uspešnosti, marketinški izzivi, diplomske naloge
Kraj izida:Celje
Kraj izvedbe:Celje
Založnik:M. Štraus
Leto izida:2024
Leto izvedbe:2024
Št. strani:VIII, 45 str., [5] str. pril.
UDK:339.138(043.2)
COBISS.SI-ID:214242307 Novo okno
Opomba:Univerzitetni študijski program 1. stopnje Ekonomija v sodobni družbi;
Datum objave v ReVIS:11.11.2024
Število ogledov:48
Število prenosov:0
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Nazaj