Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Analiza orodij digitalnega marketinga blagovnih znamk kozmetičnih izdelkov : magistrska naloga
Avtorji:ID Štante, Matej (Avtor)
ID Vukasovič, Tina (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf Stante_Matej_-_magistrska_naloga.pdf (2,45 MB)
MD5: 6E37858B92954E22FDFC99631D9B4839
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:MFDPŠ - Mednarodna fakulteta za družbene in poslovne študije
Ključne besede:potrošnik, blagovna znamka, digitalni marketing, management znanja, kozmetični izdelek
Kraj izida:Celje
Kraj izvedbe:Celje
Založnik:M. Štante
Leto izida:2024
Leto izvedbe:2024
Št. strani:IX, 64 str., [4] str. pril.
UDK:339.1(043.2)
COBISS.SI-ID:214312707 Novo okno
Opomba:Mag. naloga magistrskega študijskega programa 2. stopnje Management znanja;
Datum objave v ReVIS:11.11.2024
Število ogledov:48
Število prenosov:0
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Nazaj