Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Strategija povečevanja zvestobe kupcev v podjetju Rodenstock d. o. o. : magistrska naloga
Avtorji:ID Andrić, Darko (Avtor)
ID Raspor, Andrej (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf Andric,_D._(2024)._Strategija_povecevanja_zvestobe_kupcev_v_podjetju_Rodenstock_d._o._o..pdf (1,27 MB)
MD5: 7E8A3DC196D816A642858EE63E0E7D54
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FKPV - Fakulteta za komercialne in poslovne vede
Ključne besede:nakupno vedenje, zvestoba kupcev, zadovoljstvo, magistrsko delo
Kraj izida:Celje
Kraj izvedbe:Celje
Založnik:D. Andrić
Leto izida:2024
Leto izvedbe:2024
Št. strani:96 str., 4 str. pril.
PID:20.500.12556/ReVIS-11187 Novo okno
UDK:339.162.3-051(043.2)
COBISS.SI-ID:217625859 Novo okno
Opomba:Mag. delo bolonjskega študijskega programa;
Datum objave v ReVIS:17.12.2024
Število ogledov:159
Število prenosov:3
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Nazaj