Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Vloga barv v oglaševanju in vpliv na nakupne odločitve kupcev trgovine Eurospin : magistrska naloga
Avtorji:ID Pagon, Natalija (Avtor)
ID Kregar Brus, Aleksandra (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf Pagon,_N._(2024)._Vloga_barv_v_oglasevanju_in_vliv_na_nakupne_odlocitve_kupcev_trgovine_Eurospin.pdf (1,29 MB)
MD5: 70DEBBD41F9F7FD251830550DB1022AB
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FKPV - Fakulteta za komercialne in poslovne vede
Ključne besede:tržno komuniciranje, oglaševanje, vloga barv, magistrsko delo
Kraj izida:Celje
Kraj izvedbe:Celje
Založnik:N. Pagon
Leto izida:2024
Leto izvedbe:2024
Št. strani:115 str., 7 str. pril.
PID:20.500.12556/ReVIS-11197 Novo okno
UDK:659.1:159.937.51(043.2)
COBISS.SI-ID:217935875 Novo okno
Opomba:Mag. delo bolonjskega študijskega programa;
Datum objave v ReVIS:17.12.2024
Število ogledov:148
Število prenosov:3
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Nazaj