Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:POSLOVNI NAČRT ZA ZAGON SAMOPOSTREŽNE PRALNICE PERILA
Avtorji:ID Adžić, Alen (Avtor)
ID Vadnjal, Jaka (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf 8056$$zakljucno_delo.pdf (1,09 MB)
MD5: 57DEA9DF4CA1D912994EB485AE3954A6
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Organizacija:GeaCol - Gea College
Opis:Tema diplomskega dela je izdelava poslovnega načrta za zagon samopostrežne pralnice perila za vse fizične osebe, ki same opravljajo pralne storitve. Cilj diplomskega dela je oceniti smiselnost ustanovitve in uspešnost podjetja s tovrstno storitvijo. Na podlagi tržne raziskave s pomočjo ankete opredelimo ciljni trg in ciljne kupce. Na podlagi pridobljenih analiz povpraševanja, ponudbe in nabavnega trga pripravimo načrt prodaje. Sledi trženjski načrt, ki vsebuje SWOT-analizo, tržne strategije, strategije oglaševanja, strategije izrabljanja konkurenčne prednosti, strategije rasti trga in oblikovanja cen. V poslovnem načrtu so opisane razvojne strategije, načrt nabave, investiranja ter poslovni prostor in vsa potrebna oprema za učinkovito poslovanje. Glede na pridobljene podatke vseh analiz določimo pravnoorganizacijsko obliko podjetja, lastniško strukturo in načrt potrebnih zaposlenih za poslovanje. V drugem delu diplomskega dela so pripravljene finančne projekcije za prva štiri leta poslovanja podjetja, od ustanovitve naprej, in izračun finančnih kazalcev, na podlagi katerih ocenimo dejanski potencial samopostrežne pralnice perila.
Ključne besede:Poslovni načrt, samopostrežna pralnica perila, panoga, razvoj, tržna raziskava, finančno poslovanje, terminski načrt.
Leto izida:2025
PID:20.500.12556/ReVIS-12043 Novo okno
Datum objave v ReVIS:01.08.2025
Število ogledov:65
Število prenosov:0
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Nazaj