Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:OPTIMALNA POSTAVITEV ELEMENTOV NA DIGITALNIH OGLASIH
Avtorji:ID Cajhen, Ana (Avtor)
ID Toroš, Jani Ivan (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf 8074$$zakljucno_delo.pdf (2,48 MB)
MD5: B7353480E867D6EC127A173D7C848699
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Organizacija:GeaCol - Gea College
Opis:Magistrsko delo raziskuje vpliv postavitve oglasnih elementov na vizualno pozornost uporabnikov v digitalnem oglaševanju, s posebnim poudarkom na elementu popusta. V teoretičnem delu obravnavamo vzorce očesnega skeniranja po F- in Z-vzorcu, pomen barv, tipografije in elementov CTA. V empiričnem delu je bil izveden eksperiment s pomočjo tehnologije eye-trackinga s pomočjo spletnega programa GazeRecorder, v katerem so udeleženci opazovali šest različic oglasov z različno postavitvijo elementa popusta. Rezultati so pokazali, da je bila pozornost največkrat usmerjena v zgornji levi kot, analiza po spolu pa je prikazala razlike v vizualnem vedenju, saj so moški usmerjali pogled bolj ciljno, ženske pa bolj razpršeno. Raziskava potrjuje pomen razumevanja vizualne pozornosti in vedenjskih vzorcev uporabnikov pri snovanju sodobnih digitalnih oglasnih vsebin.
Ključne besede:Vizualna pozornost, digitalni oglasi, očesno skeniranje oglasov, postavitev elementov na digitalnih oglasih, eye-tracking.
Leto izida:2025
PID:20.500.12556/ReVIS-12046 Novo okno
Datum objave v ReVIS:02.08.2025
Število ogledov:123
Število prenosov:2
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Nazaj