Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Zadovoljstvo na delovnih mestih učiteljev v osnovnih in srednjih šolah : magistrsko delo študijskega programa druge bolonjske stopnje Management poslovnih sistemov
Avtorji:ID Vidervol, Maja (Avtor)
ID Bogataj, David (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Vidervol_Maja_2025.pdf (1,47 MB)
MD5: AC681DA21467B16C0A8559E49DD9E495
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:UAMEU - Univerza Alma Mater Europaea
Opis:Študija v magistrskem delu raziskuje zadovoljstvo učiteljev v povezavi z obsegom dela, doseženim nazivom in udeležbo na strokovnih izobraževanjih. Raziskava vključuje trenutno problematiko pomanjkanja kadra v vzgoji in izobraževanju, zaradi česar je bila v začetku leta uvedena nova plačna reforma. Cilj plačne reforme je izboljšanje delovnih pogojev in povečanje zaposlitev na področju vzgoje in izobraževanja. Raziskovalno vprašanje, ki ga obravnavano v raziskavi je, v kolikšni meri so učitelji zadovoljni s spremembami plačne reforme in ali menijo, da bodo spremembe pripomogle k povečanju zaposlitev na tem področju. Raziskava je bila izvedena s kvantitativno metodo raziskovanja. Za namen pridobitve podatkov je bil uporabljen anketni vprašalnik, ki je bil posredovan učiteljem na osnovne in srednje šole. Končni vzorec, ki je bil vključen v obdelavo podatkov je obsegal 340 v celoti in pravilno izpolnjenih odgovorov. Obdelava podatkov je bila analizirana s pomočjo statističnega paketa za družbene vede. Ugotovitve študije kažejo, da med skupinami učiteljev z različno delovno obremenitvijo in različnimi nazivi ni statistično značilnih razlik v stopnji zadovoljstva. Zadovoljstvo učiteljev pa je pozitivno povezano s pogostejšo udeležbo na izobraževanjih. Rezultati raziskave kažejo tudi, da možnost napredovanja ni ključni dejavnik, ki vpliva na zadovoljstvo učiteljev. Ugotovitve nakazujejo, da so učitelji nezadovoljni s spremembami plačne reforme in menijo, da spremembe ne bodo pripomogle k večjemu številu zaposlitev na tem področju. Rezultati raziskave pomembno prispevajo k boljšemu razumevanju dejavnikov, ki vplivajo na zadovoljstvo učiteljev. Prav tako lahko pripomorejo pri razvoju novih strategij, ki jih uvajajo zaradi izboljšanja delovnih pogojev v vzgoji in izobraževanju.
Ključne besede:zadovoljstvo na delovnem mestu, motivacija, dejavniki zadovoljstva, napredovanje učiteljev, prenova plačnega sistema v javnem sektorju
Kraj izida:Maribor
Kraj izvedbe:Maribor
Založnik:M. Vidervol
Leto izida:2025
Leto izvedbe:2025
Št. strani:66 str., [2] f. pril.
UDK:331.101.32:37.011.3-051(043.5)
COBISS.SI-ID:249430787 Novo okno
Datum objave v ReVIS:18.09.2025
Število ogledov:26
Število prenosov:0
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Opis:The master’s thesis investigates teacher satisfaction in relation to workload, professional title, and participation in professional development. The research includes the current issue of staff shortage in education, which is why a new salary reform was introduced at the beginning of the year. The reform aimed to improve working conditions and increase employment within the education sector. The central research question examined whether teachers are satisfied with the new salary reform and whether they believe it will contribute to higher employment levels in the profession. The study employed a quantitative research method. Data were collected via a structured questionnaire distributed to primary and secondary school teachers. A total of 340 fully completed responses were included in the analysis, conducted using the Statistical Package for the Social Sciences. The findings indicate no statistically significant differences in satisfaction levels based on workload or professional title. However, a positive correlation was found between satisfaction and frequent participation in professional development. Promotion opportunities were not identified as a key factor influencing satisfaction. Furthermore, most respondents expressed dissatisfaction with the salary reform and believed it would not substantially impact employment in the sector. These results of the study contribute to a better understanding of the factors that influence teacher satisfaction. They can also help in the development of new strategies that are introduced to improve working conditions in education.
Ključne besede:job satisfaction, motivation, satisfaction factors, teacher advancement, reform of the public sector pay system


Nazaj