Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Proficiency of teachers’ digital content creation
Avtorji:ID Korže, Vanesa (Avtor)
ID Skrbinjek, Vesna (Avtor)
Datoteke:URL https://toknowpress.net/submission/index.php/ijmkl/article/download/222/145
 
URL https://toknowpress.net/submission/index.php/ijmkl/article/download/222/145
 
.pdf RAZ_Korze_Vanesa_0.pdf (539,83 KB)
MD5: 08F71549985D09B9D20AB4217DF8DEA5
 
Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Članek v reviji
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:MFDPŠ - Mednarodna fakulteta za družbene in poslovne študije
Opis:In this paper, we explore the proficiency in digital competencies of around 1,400 Slovenian teachers from 70 primary and secondary schools. Our main research question was: How proficient are teachers in the area of Digital content creation and what differences are observed across various projects? A quantitative survey methodology was employed to assess teachers’ competence in creating digital content. The findings reveal that teachers generally demonstrate basic to intermediate proficiency that varies across specific sub-competencies. Programming is by far the least developed sub-competence. The results highlight the ongoing need for targeted teachers’ professional development of digital competencies in order for students to benefit.
Ključne besede:digital competencies, teachers, Digital content creation, DigComp 2.2., Innovative pedagogy 5.0, DigFit, I-school
Status publikacije:Objavljeno
Verzija publikacije:Objavljena publikacija
Datum objave:09.09.2025
Številčenje:Vol. 14, no. 2
PID:20.500.12556/ReVIS-12232 Novo okno
ISSN:2232-5107
eISSN:2232-5697
DOI:https://doi.org/10.53615/10.53615/2232-5697.14.353-367 Novo okno
Datum objave v ReVIS:19.09.2025
Število ogledov:175
Število prenosov:3
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Gradivo je del revije

Naslov:International journal of management, knowledge and learning
Skrajšan naslov:IJMKL
Založnik:Mednarodna fakulteta za družbene in poslovne študije
ISSN:2232-5697
COBISS.SI-ID:259517440 Novo okno

Licence

Licenca:CC BY-SA 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Deljenje pod enakimi pogoji 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/deed.sl
Opis:Ta licenca Creative Commons je zelo podobna običajni licenci Priznanje avtorstva, vendar zahteva, da so materialne avtorske pravice na izpeljanih delih upravljane z enako licenco.

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Usposobljenost učiteljev za ustvarjanje digitalnih vsebin
Opis:Namen: Prispevek preučuje raven digitalne usposobljenosti približno 1.400 slovenskih učiteljev iz 70 osnovnih in srednjih šol. Osrednje raziskovalno vprašanje se nanaša na stopnjo usposobljenosti učiteljev za ustvarjanje digitalnih vsebin ter na razlike, ki se pojavljajo med različnimi projekti. Oblika študije/metodologija/pristop: Izvedena je bila kvantitativna anketa za oceno kompetenc učiteljev na področju ustvarjanja digitalnih vsebin. Zbrani podatki so služili kot osnova za deskriptivno statistiko in primerjalno analizo. Izvirnost pristopa je v povezovanju trenutnega stanja prakse v šolah z merljivimi kazalniki, opredeljenimi v okviru kompetenc DigComp 2.2. Ugotovitve: Rezultati kažejo, da učitelji na splošno izkazujejo temeljno do srednjo stopnjo usposobljenosti, ki se razlikuje glede na posamezne podkompetence. Najmanj razvito podkompetenco med slovenskimi učitelji predstavlja programiranje. Rezultati poudarjajo stalnopotrebo po ciljno usmerjenem strokovnem razvoju učiteljev na področju digitalnih kompetenc, da bi učenci imeli več koristi pri pouku. Analiza ponuja na dokazih temelječe vpoglede, ki podpirajo načrtovanje prihodnjih intervencij, natančneje prilagojenih potrebam učiteljev pri ustvarjanju digitalnih vsebin, ter tako prispevajo k celotni digitalni pripravljenosti izobraževalnega sistema. Izvirnost/vrednost: Prispevek temelji na primerjalni analizi projektnih aktivnosti z namenom ocenjevanja njihovega vpliva in trenutnega stanja kompetenc učiteljev na področju ustvarjanja digitalnih vsebin. Evalvacija je bila izvedena v skladu z okvirjemDigComp 2.2, ki ponuja strukturiran pogled na digitalne kompetence skozi različne dimenzije. Z mapiranjem učiteljevega znanja in praks na ta okvir študija ne le izpostavlja prednosti in slabosti, razkrite skozi projektno izvajanje, temveč tudi identificira konkretne vrzeli v veščinah ustvarjanja digitalnih vsebin.


Nazaj