Naslov: | Razvoj kakovosti v javnem sektorju v Sloveniji |
---|
Avtorji: | ID Gregl, Vinko (Avtor) ID Gričar, Sergej (Mentor) Več o mentorju...  |
Datoteke: | 1264$$diplomska_gregl.pdf (1,24 MB) MD5: 428831A3CACBFAF920580F62F3919DF5
|
---|
Jezik: | Slovenski jezik |
---|
Vrsta gradiva: | Diplomsko delo/naloga |
---|
Organizacija: | UNM FEI - Univerza v Novem mestu - Fakulteta za ekonomijo in informatiko
|
---|
Opis: | V Sloveniji se v javnem sektorju trudijo izboljšati kakovost dela in storitev, ki jih ponujajo ljudem. Pri tem se uporablja Evropski okvir za upravljanje kakovosti, ki pomaga organizacijam, da se bolje organizirajo, poslušajo potrebe ljudi, izboljšujejo svoje procese in skrbijo za zaposlene. Namen tega je, da se javne ustanove vodijo bolj učinkovito, pregledno in odgovorno ter da so storitve čim boljše in dostopne za vse.
Pri raziskavi smo uporabili deskriptivno metodo, metaanalizo, opazovanje in anketiranje. Podatke smo zbirali preko spletnega vprašalnika, ki je bil poslan 71 slovenskim podjetjem iz javnega cestnega potniškega prometa. Zbrane podatke smo analizirali s pomočjo računalniške programske opreme in predstavili v grafični obliki.
Rezultati raziskave kažejo, da je uporaba EFQM modela v javnem linijskem prevozu v Sloveniji še omejena, a tisti, ki ga uporabljajo, opažajo izboljšave, predvsem pri zmanjšanju pritožb in večji preglednosti procesov. Kljub pozitivnim vplivom na kakovost storitev in učinkovitost procesov se pojavljajo izzivi pri usklajevanju procesov, komunikaciji in vključevanju zaposlenih. Za nadaljnje izboljšave so priporočeni boljša usklajenost med prevozniki, večja vključenost uporabnikov, izboljšano usposabljanje, uporaba sodobnih tehnologij in spodbujanje trajnostnih praks.
Zaključimo lahko, da je EFQM model kljub začetnim izzivom pomembno orodje za izboljšanje kakovosti in učinkovitosti v javnem potniškem prometu, zato je nujno nadaljnje vlaganje v njegovo širšo implementacijo in prilagajanje specifičnim potrebam javnega sektorja. |
---|
Ključne besede: | razvoj, kakovost, javni sektor, javni prevoz, efqm model |
---|
Leto izida: | 2025 |
---|
PID: | 20.500.12556/ReVIS-12360  |
---|
Datum objave v ReVIS: | 03.10.2025 |
---|
Število ogledov: | 37 |
---|
Število prenosov: | 0 |
---|
Metapodatki: |  |
---|
:
|
Kopiraj citat |
---|
| | | Objavi na: |  |
---|
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše
podrobnosti ali sproži prenos. |