Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Obrnjena učilnica kot primer inovativnega učenja
Avtorji:ID Marovič, Mateja (Avtor)
ID Mrdavšič, Zana (Avtor)
ID Hovnik, Matevž (Avtor)
ID Schifini Penšek, Gaia (Avtor)
Datoteke:URL https://www.dspo.si/index.php/dspo/article/view/166/version/166
 
.pdf RAZ_Marovic_Mateja_2025.pdf (232,62 KB)
MD5: 1A13CE9DAB21D4EF0C06847F0E3EB6A7
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Članek v reviji
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:UNM - Univerza v Novem mestu
Ključne besede:obrnjeno učenje, obrnjena učilnica, vloga učitelja, načini poučevanja
Datum objave:01.01.2025
Leto izida:2025
Št. strani:str. 3-18
Številčenje:Letn. 40, [št.] 1
PID:20.500.12556/ReVIS-12686 Novo okno
UDK:37.091.33
ISSN pri članku:0353-1392
COBISS.SI-ID:232711683 Novo okno
DOI:10.55707/ds-po.v40i1.166 Novo okno
Opomba:Soavtorji: Zana Mrdavšič, Matevž Hovnik, Gaia Schifini Penšek;
Datum objave v ReVIS:11.12.2025
Število ogledov:82
Število prenosov:3
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Gradivo je del revije

Naslov:Pedagoška obzorja : časopis za didaktiko in metodiko
Skrajšan naslov:Pedagoš. obz.
Založnik:Pedagoška obzorja, Pedagoška fakulteta
ISSN:0353-1392
COBISS.SI-ID:1142020 Novo okno

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Flipped classroom as an example of innovative learning


Nazaj