Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | SLO | ENG

Naslov:Uporaba komunikacijskega navodila v klicnem centru X
Avtorji:Pezdir, Nataša (Avtor)
Perčič, Breda (Mentor) Več o soavtorju... Novo okno
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FKPV - Fakulteta za komercialne in poslovne vede
Ključne besede:poslovno komuniciranje, telefonsko komuniciranje, asertivno komuniciranje, klicni centri, stranke, diplomsko delo
Leto izida:2017
Založnik:[N. Pezdir]
Izvor:Celje
UDK:005.57(043.2)
COBISS_ID:513646140 Povezava se odpre v novem oknu
Opomba:Dipl. delo 1. stopnje bolonjskega študija;
Število ogledov:2857
Število prenosov:168
Datoteke:.pdf RAZ_Pezdir_Natasa_i2017.pdf (2,19 MB)
 
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Nazaj