Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | SLO | ENG

Naslov:Social marketing in creating competitive advantage of companies in the Republic of Serbia
Avtorji:Grubor, Aleksandar (Avtor)
Salai, Suzana (Avtor)
Kovač-Žnideršić, Ružica (Avtor)
Marić, Dražen (Avtor)
Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:GeaCol - Gea College
Ključne besede:corporate social responsibility, social marketing, image, consumer, competition
UDK:33:005
ISSN pri članku:1855-931X
OceCobissID:252264704 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS_ID:513637250 Povezava se odpre v novem oknu
Opomba:Opis vira z dne 31. 8. 2017; Nasl. z nasl. zaslona;
Število ogledov:2460
Število prenosov:81
Datoteke:URL http://www.absrc.org/wp-content/uploads/2015/09/ABSRJ_2014_Vol5_No1.pdf
 
Nadgradivo:Advances in business related scientific research journal
GEA College
 
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Licenca:Priznanje avtorstva-Brez predelav Novo okno
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Nazaj