Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | SLO | ENG

Naslov:#The #motives and benefits of using customer experience led differentiators in the re-launching of a failed product
Avtorji:Pillai, Anil (Avtor)
George, Babu P. (Avtor)
Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:GeaCol - Gea College
Ključne besede:customer experience, product re-launch, business to business, qualitative research, marketing, India
UDK:33:005
ISSN pri članku:1855-931X
OceCobissID:252264704 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS_ID:513641346 Povezava se odpre v novem oknu
Opomba:Opis vira z dne 31. 8. 2017; Nasl. z nasl. zaslona;
Število ogledov:2260
Število prenosov:71
Datoteke:URL http://www.absrc.org/wp-content/uploads/2015/09/ABSRJ_2014_Vol5_No2.pdf
 
Nadgradivo:Advances in business related scientific research journal
GEA College
 
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Licenca:Priznanje avtorstva-Brez predelav Novo okno
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Nazaj