Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | SLO | ENG

Naslov:Analiza pozicioniranja trženjskih znamk dveh izbranih talasoterapevtskih centrov
Avtorji:Vinazza, Lorena (Avtor)
Gojčič, Slavka (Mentor) Več o soavtorju... Novo okno
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FKPV - Fakulteta za komercialne in poslovne vede
Ključne besede:tržne znamke, pozicioniranje, talasoterapija, talasoterapevtski centri, konkurenca, diplomsko delo
Leto izida:2017
Založnik:[L. Vinazza]
Izvor:Celje
UDK:659.126:615.839(043.2)
COBISS_ID:513674044 Povezava se odpre v novem oknu
Opomba:Dipl. delo 1. stopnje bolonjskega študija;
Število ogledov:2921
Število prenosov:176
Datoteke:.pdf RAZ_Vinazza_Lorena_i2017.pdf (722,47 KB)
 
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Nazaj