Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | SLO | ENG

Naslov:Vpliv oglaševanja na nakupno odločitev probiotičnega izdelka
Avtorji:Vrhunc, Veronika (Avtor)
Svetic, Aleša (Mentor) Več o soavtorju... Novo okno
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:GeaCol - Gea College
Ključne besede:oglaševanje, trženjsko komuniciranje, trženjski splet, probiotični izdelki, pospeševanje prodaje, odnosi z javnostmi, osebna prodaja
Leto izida:2015
Založnik:[V. Vrhunc]
Izvor:Ljubljana
UDK:339.138(043.3)
COBISS_ID:513410434 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:2710
Število prenosov:119
Datoteke:.pdf VrhuncVeronika.pdf.pdf (1,34 MB)
 
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Nazaj