Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | SLO | ENG

Naslov:Uporaba metodologije "lean six sigma" pri optimizaciji poslovanja v klicnem centru podjetja Lenovo
Avtorji:Božiček, Stefano (Avtor)
Jus, Bojan (Mentor) Več o soavtorju... Novo okno
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:GeaCol - Gea College
Ključne besede:poslovno načrtovanje, kakovost izdelkov, racionalizacija procesov, optimizacija poslovanja, metodologija six sigma
Leto izida:2013
Založnik:[S. Božiček]
Izvor:Ljubljana
UDK:005:33(043.3)
COBISS_ID:513252738 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:2798
Število prenosov:133
Datoteke:.pdf BozicekStefano.pdf.pdf (1,57 MB)
 
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Nazaj