Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Razvoj lastne blagovne znamke podjetja Mesarstvo Oblak d. o. o.
Avtorji:ID Oblak, Katja (Avtor)
ID Pompe, Andrej (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf 707$$gea_katja_oblak_1_6_2018_.pdf (3,95 MB)
MD5: 36C606BAD5B94B5B0E47BB1215EA7CE9
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:GeaCol - Gea College
Opis:Mesarstvo Oblak, d. o. o., je eno izmed največjih mesnopredelovalnih industrij na Slovenskem, svoje proizvode izdeluje pod okriljem lastne blagovne znamke Oblak. Raziskava prikazuje pretežno poznavanje znamke na podlagi priporočil, njihova mnenja o znamki so pozitivno naravnana in stopnja za pogosto opravljen nakup znamke je nizka. Obenem prikazuje tudi šibkejši položaj prepoznavnosti v primerjavi s konkurenco na trgu, ki za dominanco zahteva izoblikovanje zgodbe z edinstveno vrednostjo ustvarjene tradicije pod družinskim okriljem, s katero vzbuja pristnost, domačnost z visoko standardizirano in modernizirano proizvodnjo kakovostnih, certificiranih slovenskih proizvodov. Za zagotovitev uspešnega nadaljnjega razvoja in znamčenja blagovne znamke sem pripravila celovit program.
Ključne besede:: mesno predelovalna industrija, blagovna znamka Oblak, razvoj, znamčenje, vrednotenje blagovne znamke, razvoj blagovne znamke, želena blagovna znamka
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[J. Smolič]
Leto izida:2018
PID:20.500.12556/ReVIS-3823 Novo okno
UDK:005:33(043.3)
COBISS.SI-ID:513693314 Novo okno
Datum objave v ReVIS:13.07.2018
Število ogledov:3926
Število prenosov:226
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Nazaj