Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | SLO | ENG

Naslov:Vpliv oglaševanja na nakup nepremičnine
Avtorji:Kostić, Olivera (Avtor)
Temeljotov Salaj, Alenka (Mentor) Več o soavtorju... Novo okno
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EVRO-PF - Nova Univerza - Evropska pravna fakulteta
Ključne besede:oglaševanje, spletna stran, nepremičnina, nepremičninski trg, nepremičninska družba, nepremičninski posrednik, nakupna odločitev, magisteriji
Leto izida:2011
Založnik:O. Kostić]
Izvor:[S. l.
UDK:347.235:659.1(043.3)
COBISS_ID:512989570 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:2026
Število prenosov:106
Datoteke:.pdf MAG_Kostic_Olivera_i2011.pdf (1,22 MB)
 
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Nazaj