Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | SLO | ENG

Naslov:Vpliv oglaševanja nepremičnin na nakup le-teh s strani mladostnikov
Avtorji:Dugon, Katja (Avtor)
Aver, Boštjan (Mentor) Več o soavtorju... Novo okno
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EVRO-PF - Nova Univerza - Evropska pravna fakulteta
Ključne besede:tržno komuniciranje, oglaševanje, oglaševalski mediji, nelojalno oglaševanje, zakonska regulativa in samoregulativa, oglaševalski kodeks, nepremičninska agencija
Leto izida:2013
Založnik:[K. Dugon]
Izvor:Nova Gorica
UDK:339.13(043)
COBISS_ID:1024547441 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:1928
Število prenosov:114
Datoteke:.pdf RAZ_Dugon_Katja_i2013.pdf (1,67 MB)
 
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Nazaj