Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Analiza in izboljšanje e-izobraževanja na Višji strokovni šoli Novo mesto : magistrska naloga
Avtorji:ID Košir, Jožica, Jožica Košir Bobnar (Avtor)
ID Povh, Janez (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke: Gradivo nima datotek, ki so prostodostopne za javnost. Gradivo je morda fizično dosegljivo v knjižnici fakultete, zalogo lahko preverite v COBISS-u. Povezava se odpre v novem oknu
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FIŠ - Fakulteta za informacijske študije v Novem mestu
Opis:Avtor ne dovoljuje objave na spletni strani oz. v elektronski knjižnici FIŠ zaradi prepovedi organizacije, v sklopu katere je bil pripravljen empirični del naloge.
Ključne besede:e-izobraževanje, vseživljensko izobraževanje, izobraževanje na daljavo, multimedija, Moodle, videokonferenca
Kraj izida:Novo mesto
Kraj izvedbe:Novo mesto
Založnik:[J. Košir Bobnar]
Leto izida:2010
Leto izvedbe:2010
Št. strani:98 str., [22] f. pril
PID:20.500.12556/ReVIS-4649 Novo okno
UDK:374
COBISS.SI-ID:1024179265 Novo okno
Opomba:Na ov.: Magistrska naloga : študijskega programa druge stopnje;
Datum objave v ReVIS:08.08.2018
Število ogledov:3289
Število prenosov:0
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:08.08.2018

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:e-learning, Lifelong learning, distance education, multimedia, Moodle, video conference


Nazaj