Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | SLO | ENG

Naslov:Digitalna pismenost in bralno-učne navade osnovnošolcev
Avtorji:Gošnik, Gregor (Avtor)
Erman, Nuša (Mentor) Več o soavtorju... Novo okno
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FIŠ - Fakulteta za informacijske študije v Novem mestu
Opis:V raziskavi smo proučevali korelacijo med nivojem digitalne pismenosti in bralno učnimi navadami osnovnošolcev na podeželskih šolah Podravske statistične regije v Sloveniji. Predstavili smo teoretično podlago in modele za merjenje digitalne in bralne pismenosti. Na osnovi teoretičnega modela digitalne pismenosti DCA ter modela mednarodne raziskave bralne pismenosti PISA smo pripravili vprašalnik, ki so ga osnovnošolci reševali. Ugotovili smo, da imajo osnovnošolci z višjimi rezultati na področju digitalne pismenosti statistično značilno bolj razvite bralne navade in bolj pogosto berejo tiskane medije kot njihovi vrstniki. Ugotovili smo tudi, da bolj digitalno pismeni osnovnošolci pogosteje uporabljajo splet kot glavni vir informacij in tudi bolj preverjajo zanesljivost informacij, pridobljenih s spleta. Statistično značilen vpliv nivoja digitalne pismenosti na uporabo učinkovitejših učnih navad pa smo samo delno potrdili.
Ključne besede:digitalna pismenost, okvir DCA, bralna pismenost, učne strategije, osnovna šola
Leto izida:2018
Založnik:[G. Gošnik]
Izvor:Novo mesto
UDK:004:028.5:373.3(043.2)
COBISS_ID:2048531731 Povezava se odpre v novem oknu
Opomba:Na ov.: Magistrska naloga : študijskega programa druge stopnje;
Število ogledov:3211
Število prenosov:249
Datoteke:.pdf MAG_Gosnik_Gregor_i2018.pdf (1,44 MB)
 
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Licenca:Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav Novo okno
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Nazaj