Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | SLO | ENG

Naslov:Manchester United - globalna tržna znamka ali le nogometni klub
Avtorji:Novak, Luka (Avtor)
Pompe, Andrej (Mentor) Več o soavtorju... Novo okno
Letonja, Marina (Komentor)
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:GeaCol - Gea College
Opis:Nogometni klub Manchester United se primarno ukvarja s športno-zabavno dejavnostjo, nogometom. Ta nogometni klub lahko zaradi svoje globalne baze »strank« že štejemo pod svetovne znamke. Skozi diplomsko delo sem ugotovil, ali je klub resnično voden kot podjetje oziroma globalna tržna znamka. Po temeljiti raziskavi zgodovine kluba in pregledu njegovih tržnih strategij, ki jih uporablja za privabljanje novih navijačev, sem ugotovil, da klub deluje kot globalno podjetje, njegovo ime pa je postala tudi globalna tržna znamka. Preko neposrednega anketiranja navijačev sem prejel podatek, da je klub trenutno bolj usmerjen v povečevanje prepoznavnosti svoje tržne znamke kot v sam nogomet. Strategije, ki jih je klub uporabljal skozi zgodovino, so bile uspešne, saj so ime kluba globalno gledano popeljale na sam vrh.
Ključne besede:Nogometni klub, Manchester United, znamčenje, trženje, prodaja, konkurenca.
Leto izida:2018
Založnik:[L. Novak]
Izvor:Ljubljana
UDK:339.138(043.3)
VisID:20510
COBISS_ID:513710978 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:2895
Število prenosov:135
Datoteke:.pdf 970$$diplomsko_delo_luka_novak_koncna_verzija_corr_ac_zadnja_verzija_18.9.2018.pdf (1,12 MB)
 
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Nazaj