Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | SLO | ENG

Naslov:Strategija trženja blagovne znamke "Mesto glasnik miru"
Avtorji:Vivod, Tanja (Avtor)
Vukasovič, Tina (Mentor) Več o soavtorju... Novo okno
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:MFDPŠ - Mednarodna fakulteta za družbene in poslovne študije
Ključne besede:blagovne znamke, strategija trženja, management znanja, Mesto glasnik miru, Slovenj Gradec
Leto izida:2018
Založnik:[T. Vivod]
Izvor:Celje
UDK:339.138:658.626(043.2)
COBISS_ID:15461025 Povezava se odpre v novem oknu
Opomba:Mag. naloga magistrskega študijskega programa 2. stopnje Management znanja;
Število ogledov:2263
Število prenosov:130
Datoteke:.pdf RAZ_Vivod_Tanja_i2018.pdf (1,97 MB)
 
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Strategija trženja blagovne znamke Mesto glasnik miru


Nazaj