Repository of colleges and higher education institutions

Show document
A+ | A- | SLO | ENG

Title:Načini za pridobivanje zvestih potrošnikov
Authors:Koncilja, Nika (Author)
Pompe, Andrej (Mentor) More about this co-author... New window
Language:Slovenian
Work type:Bachelor thesis/paper
Tipology:2.11 - Undergraduate Thesis
Organization:GeaCol - GEA College - Faculty of Entrepreneurship
Abstract:Odnosi s strankami so problematičen, a zelo pomemben vidik poslovanja. Podjetja se velikokrat osredotočajo na nove potrošnike, manj pozornosti pa posvečajo temu, da bi gradili dolgotrajno zaupanje z že obstoječimi potrošniki, jih motivirali za ponovni nakup in s tem ustvarili pripadnost blagovni znamki. Vsebino diplomskega dela sem razdelila na dva dela. V prvem delu sem predstavila pojem zvestoba potrošnikov in opisala, katere tehnike so pomembne. V drugem delu sem s pomočjo intervjujev ugotovila strategije, ki jih podjetja uporabljajo v praksi, na kaj morajo paziti in v katero smer bodo po njihovem mnenju šle potrošnikove želje v prihodnosti.
Keywords:zvestoba, potrošnik, lojalnost, mala podjetja, srednja podjetja
Year of publishing:2019
Publisher:[N. Koncilja]
Source:Ljubljana
COBISS_ID:513780354 Link is opened in a new window
UDC:005(043.3)
VisID:21487
Views:2600
Downloads:114
Files:.pdf 1121$$nika_koncilja_diplomska_naloga_gea_college.pdf (824,65 KB)
 
Metadata:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
  
Average score:(0 votes)
Your score:Voting is allowed only for logged in users.

Hover the mouse pointer over a document title to show the abstract or click on the title to get all document metadata.

Back