Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | SLO | ENG

Naslov:Vpliv upravljanja z blagovnimi skupinami na rezultate poslovanja
Avtorji:Kunej, Anton (Avtor)
Šuster Erjavec, Hana (Mentor) Več o soavtorju... Novo okno
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FKPV - Fakulteta za komercialne in poslovne vede
Ključne besede:prodaja, blagovne skupine, zadovoljstvo kupcev, uspešnost, poslovno obveščanje, magistrsko delo
Leto izida:2018
Založnik:[A. Kunej]
Izvor:Celje
UDK:658.8(043.2)
COBISS_ID:513733948 Povezava se odpre v novem oknu
Opomba:Mag. delo bolonjskega študijskega programa;
Število ogledov:6787
Število prenosov:107
Datoteke:.pdf RAZ_Kunej_Anton_i2018.pdf (938,81 KB)
 
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Nazaj