Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | SLO | ENG

Naslov:Vpliv novodobnih medijev na nakupne odločitve potrošnikov
Avtorji:Stošicki, Aljaž (Avtor)
Šuster Erjavec, Hana (Mentor) Več o soavtorju... Novo okno
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FKPV - Fakulteta za komercialne in poslovne vede
Ključne besede:vedenje potrošnikov, nakupne navade, socialna omrežja, blogi, vlogi, vplivneži, magistrsko delo
Leto izida:2019
Založnik:[A. Stošicki]
Izvor:Celje
UDK:658.89:004.087(043.2)
COBISS_ID:513752380 Povezava se odpre v novem oknu
Opomba:Mag. delo bolonjskega študijskega programa;
Število ogledov:2485
Število prenosov:178
Datoteke:.pdf RAZ_Stosicki_Aljaz_i2019.pdf (648,68 KB)
 
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Nazaj