Repository of colleges and higher education institutions

Show document
A+ | A- | SLO | ENG

Title:Pristranskost zaradi uporabe skupne metode v študijah digitalne pismenosti
Authors:Meglič, Nina (Author)
Erman, Nuša (Mentor) More about this co-author... New window
Language:Slovenian
Work type:Master's thesis/paper
Tipology:2.09 - Master's Thesis
Organization:FIŠ - Faculty of Information Studies in Novo mesto
Abstract:V raziskovanju družbe in vedenja je zbiranje podatkov o več konstruktih iz enega samega vira zelo pogosto. Za uresničitev cilja raziskovanja potrebujemo podatke, ki morajo biti veljavni in zanesljivi, drugače lahko dobimo nepravilne, netočne in celo pristranske rezultate. Cilj magistrske naloge je bil raziskati vpliv pristranskosti zaradi skupne metode v študijah digitalne pismenosti. Predstavili in praktično smo uporabili analitične metode, ki so nam v pomoč pri preverjanju prisotnosti skupne metode variance ter posledično pristranskosti zaradi uporabe skupne metode. V podatkih, ki smo jih pridobili s strani Evropske komisije na temo uporabe IKT-ja v izobraževanju, se nahaja pristranskost v skupni metodi variance. Menimo, da bi bilo treba pri proučevanju digitalne pismenosti uporabiti vsaj dva merska instrumenta, obstoječo samoocenjevanje s pomočjo anketnega vprašalnika, ki bi mu morali dodati še dejanski test uporabe IKT-ja.
Keywords:harmanov test enega faktorja, pristranskost, skupna metoda variance, skupna metoda zbiranja podatkov, študija digitalne pismenosti, veljavnost, zanesljivost
Year of publishing:2019
Publisher:[N. Meglič]
Source:Novo mesto
COBISS_ID:2048616467 Link is opened in a new window
UDC:303.724:37.014.22:004(043.2)
Note:Na ov.: Magistrska naloga : študijskega programa druge stopnje;
Views:2188
Downloads:174
Files:.pdf MAG_2019_Nina_Meglic.pdf (1,28 MB)
 
Metadata:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Licenca:Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav Novo okno
  
Average score:(0 votes)
Your score:Voting is allowed only for logged in users.

Hover the mouse pointer over a document title to show the abstract or click on the title to get all document metadata.

Back