Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | SLO | ENG

Naslov:Zasnova blagovne znamke s področja kulinarike in turizma
Avtorji:Orehek Hati, Katja (Avtor)
Vovk Škerl, Petra (Mentor) Več o soavtorju... Novo okno
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FKPV - Fakulteta za komercialne in poslovne vede
Ključne besede:blagovne znamke, raziskava trga, turizem, kulinarična dediščina, diplomsko delo
Leto izida:2019
Založnik:[K. Orehek Hati]
Izvor:Celje
UDK:658.626:338.48(043.2)
COBISS_ID:513772604 Povezava se odpre v novem oknu
Opomba:Dipl. delo 1. stopnje bolonjskega študija;
Število ogledov:1705
Število prenosov:150
Datoteke:.pdf RAZ_Orehek_Hati_Katja_i2019.pdf (1,04 MB)
 
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Nazaj