Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Idejna zasnova blagovne znamke za inovativno promocijo Slovenije : diplomsko delo (visokošolski strokovni študij - 1. stopnja)
Avtorji:ID Juriševič, Miran (Avtor)
ID Bole, Petra (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf Miran_Jurisevic_-_idejna_zasnova_blagovne_znamke_za_inovativno_promocijo_Slovenije.pdf (6,86 MB)
MD5: F10456A7203E61BB4D8339ADC48AE693
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FD - Fakulteta za dizajn, samostojni visokošolski zavod
Ključne besede:diplomske naloge, strategije, znamčenje, slovenski turizem
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. Juriševič]
Leto izida:2019
Št. strani:VII, 51 str.
PID:20.500.12556/ReVIS-6346 Novo okno
UDK:655.26(043.2)=163.6
COBISS.SI-ID:1024737632 Novo okno
Datum objave v ReVIS:06.02.2020
Število ogledov:2033
Število prenosov:143
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Design concept of a brand for innovative promotion of Slovenia : graduate thesis
Ključne besede:strategies, branding, Slovenian tourism


Nazaj