Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Motivacijski dejavniki in dejavniki zadovoljstva v izbranem podjetju
Avtorji:ID Klep, Fiona Fia (Avtor)
ID Planko, Sergeja (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf 1742$$14-6-2020-diplomska_naloga_fiona_fia_klep..pdf (1,73 MB)
MD5: 86C21D3F9D1553E85215FDCA14EFE38E
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:GeaCol - Gea College
Opis:Za uspešnost podjetja je poleg strank in njihovega zadovoljstva ključnega pomena, da so zaposleni v podjetju zadovoljni in motivirani. V teoriji vse več podjetij stremi k upoštevanju tega dejstva, v praksi pa se še vedno vse prevečkrat srečujemo s podjetji, ki jim zadovoljstvo in motivacija zaposlenih nista pomembna. V diplomskem delu sta zajeta vidik in stopnja motiviranosti in zadovoljstva zaposlenih v organizaciji, ki je v svoji panogi vodilna. Med zaposlenimi je bila izvedena anketa, na podlagi katere se je izkazalo, da je stopnja zadovoljstva in motiviranosti v obravnavani organizaciji dokaj visoka, še največ nezadovoljstva je bilo izraženega nad višino fiksne plače, torej bi bilo mogoče na tem področju še marsikaj izboljšati. Plača in ostale materialne nagrade namreč še vedno predstavljajo najvišji motivacijski dejavnik. Visok motivacijski dejavnik predstavljajo poznavanje cilja in rezultatov svojega dela, koristnost dela, delovne razmere in dobri odnosi tako s sodelavci kot z nadrejenimi. Del diplomskega dela zajema tudi opredelitev motivacije, zadovoljstva in opis strukture plače in sistemov nagrajevanja, ki morajo biti deležni posebne obravnave, saj gre za izjemno pomembno in občutljivo tematiko v vsaki posamezni politiki organizacije. Uspešna postavitev in vodenje sistema nagrajevanja ter motiviranja zaposlenih prinašata boljše poslovne rezultate in višjo produktivnost. Po drugi strani slab sistem nagrajevanja prinaša demotiviranost, kar lahko vodi v slabe odnose, nezaupanje in v skrajnem primeru odhod zaposlenih. To privede do slabih poslovnih rezultatov in nizke produktivnosti podjetja
Ključne besede:nagrajevanje, sistem nagrajevanj, motivacija, dejavniki motivacije, zadovoljstvo, dejavniki zadovoljstva
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[F. F. Klep]
Leto izida:2020
PID:20.500.12556/ReVIS-6753 Novo okno
UDK:005(043.3)
COBISS.SI-ID:23209219 Novo okno
Datum objave v ReVIS:18.07.2020
Število ogledov:2379
Število prenosov:180
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Nazaj