Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | SLO | ENG

Naslov:Analiza položaja in prepoznavnosti blagovne znamke cockta na slovenskem tržišču
Avtorji:Čadej, Lidija (Avtor)
Vukasovič, Tina (Mentor) Več o soavtorju... Novo okno
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:MFDPŠ - Mednarodna fakulteta za družbene in poslovne študije
Ključne besede:analiza trga, pozicioniranost, prepoznavnost blagovne znamke, blagovna znamka, cockta
Leto izida:2012
Založnik:[L. Čadej]
Izvor:Celje
UDK:658.626:339.138(043.2)
COBISS_ID:11463329 Povezava se odpre v novem oknu
Opomba:Dipl. naloga univerzitetnega študijskega programa 1. stopnje Ekonomija v sodobni družbi;
Število ogledov:1297
Število prenosov:90
Datoteke:.pdf UNI_Cadej_Lidija_i2012.pdf (667,54 KB)
 
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Nazaj