Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Inovativno tržno komuniciranje kot pogoj za uspeh v živilskem podjetju : diplomsko delo
Avtorji:ID Jančič, Jasmina (Avtor)
ID Dubrovski, Drago (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf RAZ_Jancic_Jasmina_i2012.pdf (726,93 KB)
MD5: AC6D2826487EC2672C5454D847509FF4
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:MFDPŠ - Mednarodna fakulteta za družbene in poslovne študije
Ključne besede:tržno komuniciranje, oglaševanje, pospeševanje prodaje, osebna prodaja, stiki z javnostjo
Kraj izida:Celje
Kraj izvedbe:Celje
Založnik:[J. Jančič]
Leto izida:2012
Leto izvedbe:2012
Št. strani:VI, 51 str.
PID:20.500.12556/ReVIS-7006 Novo okno
UDK:659.113(043.2)
COBISS.SI-ID:16048437 Novo okno
Datum objave v ReVIS:09.12.2020
Število ogledov:2071
Število prenosov:74
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:Ekonomija, marketing communications, advertising, advanced sale, personal sale, public relations


Nazaj