Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | SLO | ENG

Naslov:Proces strateškega načrtovanja marketinga v nepridobitnih organizacijah
Avtorji:Hvalec, Dunja (Avtor)
Vukasovič, Tina (Mentor) Več o soavtorju... Novo okno
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:MFDPŠ - Mednarodna fakulteta za družbene in poslovne študije
Ključne besede:marketing, nepridobitne organizacije, proces strateškega načrtovanja marketinga, center za socialno delo
Leto izida:2013
Založnik:[D. Hvalec]
Izvor:Celje
UDK:339.138:364(043.2)
COBISS_ID:12332193 Povezava se odpre v novem oknu
Opomba:Dipl. naloga univerzitetnega študijskega programa 1. stopnje Ekonomija v sodobni družbi;
Število ogledov:1204
Število prenosov:72
Datoteke:.pdf RAZ_Hvalec_Dunja_i2013.pdf (512,60 KB)
 
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Nazaj