Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | SLO | ENG

Naslov:Zaznave kupcev o marketinškem komuniciranju preko spletnih družbenih omrežij
Avtorji:Prosen, Matic (Avtor)
Snoj, Boris (Mentor) Več o soavtorju... Novo okno
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:MFDPŠ - Mednarodna fakulteta za družbene in poslovne študije
Ključne besede:spletna družbena omrežja, splet, kupci, spletne skupnosti, znamke, zaznavanje, marketinško komuniciranje, vključevanje
Leto izida:2011
Založnik:[M. Prosen]
Izvor:Celje
UDK:339.138(043.2)
COBISS_ID:15686197 Povezava se odpre v novem oknu
Opomba:Dipl. naloga univerzitetnega študijskega programa 1. stopnje Ekonomija v sodobni družbi;
Število ogledov:1590
Število prenosov:52
Datoteke:.pdf RAZ_Prosen_Matic_i2011.pdf (905,03 KB)
 
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Nazaj