Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | SLO | ENG

Naslov:Analiza prepoznavnosti in predlog strategije tržnega komuniciranja za blagovno znamko X
Avtorji:Arzenšek, Ksenija (Avtor)
Vukasovič, Tina (Mentor) Več o soavtorju... Novo okno
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:MFDPŠ - Mednarodna fakulteta za družbene in poslovne študije
Ključne besede:blagovna znamka, prepoznavnost, tržno komuniciranje, management znanja
Leto izida:2013
Založnik:[K. Arzenšek]
Izvor:Celje
UDK:339.138(043.2)
COBISS_ID:12371105 Povezava se odpre v novem oknu
Opomba:Mag. naloga študijskega programa 2. stopnje Management znanja;
Število ogledov:973
Število prenosov:62
Datoteke:.pdf MAG_Arzensek_Ksenija_i2013.pdf (2,91 MB)
 
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Nazaj