Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Interno komuniciranje kot dejavnik doseganja večje prodaje storitev v podjetju : magistrska naloga
Avtorji:ID Škrinjar, Katica (Avtor)
ID Vukasovič, Tina (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf RAZ_Skrinjar_Katica_i2015.pdf (1,37 MB)
MD5: E8457F7B5BB5371D573B57C53DB0E9BB
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:MFDPŠ - Mednarodna fakulteta za družbene in poslovne študije
Ključne besede:trženje storitev, poslovno komuniciranje, interno komuniciranje, turizem, zaposleni, znanje, management znanja
Kraj izida:Celje
Kraj izvedbe:Celje
Založnik:[K. Škrinjar]
Leto izida:2015
Leto izvedbe:2015
Št. strani:VIII, 62 str., [8] str. uvezanih pril.
PID:20.500.12556/ReVIS-7208 Novo okno
UDK:339.138:005.57(043.2)
COBISS.SI-ID:14225569 Novo okno
Opomba:Mag. naloga magistrskega študijskega programa 2. stopnje Management znanja;
Datum objave v ReVIS:05.01.2021
Število ogledov:1636
Število prenosov:69
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Nazaj