Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | SLO | ENG

Naslov:Pomen managementa znanja pri pozicioniranju blagovne znamke
Avtorji:Barkovič, Martina (Avtor)
Vukasovič, Tina (Mentor) Več o soavtorju... Novo okno
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:MFDPŠ - Mednarodna fakulteta za družbene in poslovne študije
Ključne besede:znanje, management, management znanja, blagovna znamka, pozicioniranje blagovne znamke, konkurenca
Leto izida:2014
Založnik:[M. Barkovič]
Izvor:Celje
UDK:005:658.626(043.2)
COBISS_ID:13161633 Povezava se odpre v novem oknu
Opomba:Mag. naloga magistrskega študijskega programa 2. stopnje Management znanja;
Število ogledov:539
Število prenosov:33
Datoteke:.pdf RAZ_Barkovic_Martina_i2014.pdf (1,50 MB)
 
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Nazaj