Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | SLO | ENG

Naslov:Pomen blagovnih znamk v sodobnem svetu
Avtorji:Jelen, Kristijan (Avtor)
Peršič, Marko (Mentor) Več o soavtorju... Novo okno
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Zaključna naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:MFDPŠ - Mednarodna fakulteta za družbene in poslovne študije
Ključne besede:Blagovne znamke, blagovna znamka, konkurenčnost, manager, management, kupec
Leto izida:2012
Založnik:[K. Jelen]
Izvor:Celje
UDK:339.1:005(043.2)
COBISS_ID:16231221 Povezava se odpre v novem oknu
Opomba:Zaključna naloga visokošolskega študijskega programa I. stopnje Poslovanje v sodobni družbi;
Število ogledov:808
Število prenosov:49
Datoteke:.pdf RAZ_Jelen_Kristijan_i2012.pdf (796,47 KB)
 
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Nazaj