Repository of colleges and higher education institutions

Show document
A+ | A- | SLO | ENG

Title:Interno komuniciranje in zadovoljstvo zaposlenih v organizaciji
Authors:Jensko, Katarina (Author)
Rek, Mateja (Mentor) More about this co-author... New window
Language:Slovenian
Work type:Master's thesis/paper
Tipology:2.09 - Master's Thesis
Organization:FUDS - School of advanced social studies
Abstract:Notranja javnost je prisotna v vseh organizacijah, ne glede na velikost ali predmet poslovanja. Pogosto pa je ta zapostavljena, saj vodstvo ne prepozna njenega pomena. Glavni namen magistrskega dela je pojasniti, kakšno vlogo ima sistem notranjega komuniciranja kot pomembne dejavnosti managerjev pri uspešnosti organizacije. S komuniciranjem izmenjujemo informacije, znanje in izkušnje. V empiričnem delu naloga prikazuje notranje komuniciranje in s tem povezane probleme s katerimi se srečujejo v Domu upokojencev Podbrdo. Le-ti nastajajo predvsem zaradi sloga vodenja in zaradi slabe vertikalne komunikacije v zavodu. V zaključku so predstavljeni rezultati raziskave, s katero smo potrdili, da komuniciranje med zaposlenimi (horizontalna komunikacija) in komuniciranje med podrejenimi in nadrejenimi (vertikalna komuikacija) v organizaciji vpliva na zadovoljstvo zaposlenih.
Keywords:notranja komunikacija, mednarodni odnosi, zadovoljstvo zaposlenih
Year of publishing:2011
Publisher:[K. Jensko]
Source:Tolmin
COBISS_ID:1024322113 Link is opened in a new window
UDC:005.32:331.101.32
Note:Na ov.: Magistrska naloga : študijskega programa druge stopnje;
Views:1124
Downloads:70
Files:.pdf RAZ_Jensko_Katarina_i2011.pdf (1,26 MB)
 
Metadata:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
  
Average score:(0 votes)
Your score:Voting is allowed only for logged in users.

Hover the mouse pointer over a document title to show the abstract or click on the title to get all document metadata.