Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Vpliv zaposlenih v podjetjih na poplačilo dolga njihovih dolžnikov : področje Dolenjske in Bele Krajine
Avtorji:ID Ogrin, Lilijana (Avtor)
ID Rončević, Borut (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf RAZ_Ogrin_Lilijana_i2013.pdf (1,52 MB)
MD5: 2147F5E1BB08807998BA05D9A7A1FE21
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FUDS - Fakulteta za uporabne družbene študije
Opis:V Sloveniji in tudi drugod po Evropi vlada velika plačilna nedisciplina, ki povzroča gospodarskim subjektom precej nevšečnosti. V današnji praksi je neplačilo ali plačilo obveznosti z zamudo vse pogostejši pojav. Če podjetje zaide v težave, ne ogroža samo sebe ampak tudi plačilno sposobnost svojih poslovnih partnerjev. Namen magistrske naloge je bil raziskati vpliv zaposlenih, ki se ukvarjajo z izterjavo v majhnih in srednje velikih podjetjih Dolenjske in Bele krajine, na poplačilo dolga njihovih dolžnikov. Z izbranimi sogovorniki smo s kvalitativno raziskavo na podlagi delno strukturiranih intervjujev pridobili odgovore na zastavljena vprašanja v uvodnem delu naloge. Zanimalo nas je kako in na kakšen način postopajo zaposleni v izterjavi, da pridejo čim hitreje do poplačila dolga njihovih poslovnih partnerjev. Z raziskavo ugotavljamo, da je način dela zaposlenih ključni dejavnik, ki vpliva na učinkovitost in uspešnost izterjave. Zaposleni v podjetjih, ki so bila vključena v raziskavo, imajo vsestransko znanje, odlične komunikacijske sposobnosti ter profesionalen odnos do poslovnih partnerjev. Spoštovanje pravil, previdnost in doslednost, odprtost za inovativnost, so pomembne kvalitete omenjenih zaposlenih, ki pripomorejo k uspešnejši in učinkovitejši izterjavi dolga njihovih dolžnikov, saj na tak način delujejo v smeri odgovornosti do podjetja in do svojih poslovnih partnerjev.
Ključne besede:plačilna nedisciplina, dolgovi, dolžniki, zamujanje s plačili, izterjava, preverjanje, ukrepanje, znanje, usposobljenost
Kraj izida:Novo mesto
Kraj izvedbe:Novo mesto
Založnik:[L. Ogrin]
Leto izida:2013
Leto izvedbe:2013
Št. strani:74 str., [86] f. pril.
PID:20.500.12556/ReVIS-7911 Novo okno
UDK:005.962:658.884(043.2)
COBISS.SI-ID:1024625985 Novo okno
Datum objave v ReVIS:26.07.2021
Število ogledov:1125
Število prenosov:56
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Opis:In Slovenia and elsewhere in Europe there is a huge payment indiscipline that causes a lot of troubles to business entities. Nowadays, non-payment and late payment of financial responsibilities are increasing. If a company has trouble, it is jeopardizing not only itself, but also the ability to pay of its business partners. This master’s thesis seeks to explore the influence of employees in small and fairly large companies in Dolenjska and Bela Krajina that are dealing with recovery of debt from their debtors. Based on a qualitative research with partially structured questions, we wanted to find answers to previously stated questions by interwieving previously chosen discussion partners. We were trying to establish how and by what means do the employees working in debt recovery collect debt from their business partners as quickly as possible. Our research establishes that a manner of work is a key factor when it comes to the efficiency and successfulness of debt recovery. Employees in companies that were involved in the research have broad knowledge, great communication skills and a professional relationship with their business partners. Adherence to rules, caution, consistency and openness to creativity are crucial qualities in employees who contribute to a more successful and efficient debt recovery from their debtors. In such manner, they act responsibly toward their company and business partners.
Ključne besede:payment discipline, debts, debtors, late payment, recovery, testing and intervention, knowledge, qualification


Nazaj