Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Pridobivanje znanja pripadnikov romske skupnosti : diplomska naloga visokošolskega univerzitetnega študijskega programa prve stopnje
Avtorji:ID Jančar Piskernik, Iza (Avtor)
ID Tomšič, Matevž (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf RAZ_Jancar_Piskernik_Iza_i2017.pdf (1,38 MB)
MD5: 754F392EDC55ABF122DBFE1811C5C09C
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FUDS - Fakulteta za uporabne družbene študije
Opis:Romi so manjšinska etična skupina brez svoje matične države. Zaradi soočanja s specifičnimi težavami se težko vključujejo v okolje ter s tem posledično tudi v vzgojno-izobraževalni sistem. V pričujoči nalogi so predstavljeni osnovni pojmi, s katerimi se srečujemo, ko govorimo o zgodovini Romov in o njihovi tradiciji. Na ravni Evropske unije je bilo na temo vključevanja Romov v družbo in izboljšanja njihovega položaja sprejetih že več dokumentov. V tej nalogi smo se osredotočili predvsem na novi dokument »Nacionalni program ukrepov Vlade Republike Slovenije za Rome 2017– 2021« ter na popis obstoječih politik v Sloveniji. S tem smo želeli predstaviti dostop Romov do izobraževalnega sistema ter prikazati veliko število dokumentov, ki jim sledimo. Nimamo pa realnega zapisa, kaj se dejansko dogaja na terenu, saj je zbiranje podatkov etično sporno, čeprav je smotrno in pomembno za nadaljnji razvoj romske populacije. Kot primer projekta smo podrobneje predstavili tekoči projekt »Skupaj za znanje – pridobivanje znanja pripadnikov romske skupnosti«, ki do leta 2021 poteka pod okriljem Ministrstva za izobraževanje, znanost in šport. S pomočjo intervjujev smo zbrali podatke o udejanjanju politik v izobraževalnem sistemu Republike Slovenije. Na koncu so v zaključku podane ugotovitve in načini za izboljšanje stanja na področju pridobivanja znanja pripadnikov romske skupnosti.
Ključne besede:Romi, izobraževanje, romska skupnost, evropski kohezijski sklad, medresorsko povezovanje, dejavniki uspešnosti, diplomske naloge
Kraj izida:Ljubljana
Kraj izvedbe:Ljubljana
Založnik:[I. N. Jančar Piskernik]
Leto izida:2017
Leto izvedbe:2017
Št. strani:49 str.
PID:20.500.12556/ReVIS-8070 Novo okno
UDK:37
COBISS.SI-ID:24968451 Novo okno
Datum objave v ReVIS:29.07.2021
Število ogledov:1065
Število prenosov:46
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Opis:Roma are a minority population without a home country. Due to specific issues, it can be difficult for them to integrate into the environment and consequently into the educational system. The present work outlines the basic concepts encountered when considering the Roma history and traditions. At European Union level, several documents were adopted on the topic of Roma inclusion in the society and the improvement of their situation. Our focus was on the new document “National Program of Action of the Government of the Republic of Slovenia for Roma 2017– 2021” and on the list of existing policies in Slovenia. Thus, Roma access to the education system is presented and the large number of relevant documents is shown. A real record of on the ground situation is not available, because data collection is ethically controversial, although it is rational and important for further development of the Roma population. As an example the current project “Together for knowledge – implementing activities of knowledge acquisition support mechanisms for members of the Roma community”, which is being co-ordinated by the Ministry of Education, Science and Sport until 2021 is presented in detail. Data on policies implementation in the education system of the Republic of Slovenia was collected through interviews. To conclude, the findings and methods for improved knowledge acquisition for members of the Roma community are presented.


Nazaj