Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | SLO | ENG

Naslov:Vpliv vplivnežev na nakupno odločanje Slovencev v primerjavi s tradicionalnimi orodji oglaševanja
Avtorji:Kavčič, Maša (Avtor)
Kovačič, Andrej (Mentor) Več o soavtorju... Novo okno
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FUDS - Fakulteta za uporabne družbene študije
Ključne besede:vplivneži, vplivnostno trženje, družbena omrežja, nakupno odločanje, donosnost vplivnostnih kampanij, magistrske naloge
Leto izida:2020
Založnik:[M. Kavčič]
Izvor:Ljubljana
UDK:005
COBISS_ID:57267203 Povezava se odpre v novem oknu
Opomba:Študijski program Medkulturni menedžment;
Število ogledov:794
Število prenosov:0
Datoteke:Gradivo nima datotek. Gradivo je morda fizično dosegljivo v knjižnici fakultete, zalogo lahko preverite v COBISS-u. Povezava se odpre v novem oknu
 
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Nazaj