Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | SLO | ENG

Naslov:Analiza zadovoljstva z opravljenimi storitvami ročne avtopralnice
Avtorji:Cunk, Teja (Avtor)
Brcar, Franc (Mentor) Več o soavtorju... Novo okno
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FOŠ - Fakulteta za organizacijske študije v Novem mestu
Ključne besede:storitve, zadovoljstvo, dejavniki storitev, kakovost storitve, zaznana kakovost, lojalnost, kupec, ohranjanje kupca
Leto izida:2017
Založnik:[T. Cunk]
Izvor:Novo mesto
UDK:005.336.3
COBISS_ID:2048434690 Povezava se odpre v novem oknu
Opomba:Nasl. na ov.: Magistrska naloga študijski program druge stopnje;
Število ogledov:815
Število prenosov:0
Datoteke:Gradivo nima datotek. Gradivo je morda fizično dosegljivo v knjižnici fakultete, zalogo lahko preverite v COBISS-u. Povezava se odpre v novem oknu
 
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Nazaj