Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | SLO | ENG

Naslov:Celovito zagotavljanje kakovosti ter reševanje reklamacij v organizaciji
Avtorji:Škrabec, Deja (Avtor)
Brcar, Franc (Mentor) Več o soavtorju... Novo okno
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FOŠ - Fakulteta za organizacijske študije v Novem mestu
Ključne besede:kakovost, organizacija, produkt, reklamacija, zaposleni, diplomske naloge
Leto izida:2020
Založnik:[D. Škrabec]
Izvor:Novo mesto
UDK:005.336.3
COBISS_ID:29291011 Povezava se odpre v novem oknu
Opomba:Nasl. na ov.: Magistrska naloga študijski program druge stopnje;
Število ogledov:459
Število prenosov:53
Datoteke:.pdf RAZ_Skrabec_Deja_i2020.pdf (1,23 MB)
 
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Nazaj