Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | SLO | ENG

Naslov:Vpliv komunikacije na reševanje težav, motiviranost in uspešnost zaposlenih
Avtorji:Fabjan, Urška (Avtor)
Gorenc Zoran, Annmarie (Mentor) Več o soavtorju... Novo okno
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FOŠ - Fakulteta za organizacijske študije v Novem mestu
Opis:Raziskovalno vprašanje (RV) : Podjetja si v današnjem času želijo biti uspešnejša na vseh področjih svojega poslovanja, saj le tako lahko dosežejo poslovanje, ki si ga želijo in ki jim omogoča obstoj na trgu. Zelo pomembni so tudi odnosi, ki jih imajo s svojimi poslovnimi partnerji, odjemalci in s eveda zaposlenimi, pri tem pa ima zelo pomembno vlogo komunikacija. Če hočemo v organizaciji izboljšati kakovost komuniciranja z zaposlenimi , jim moramo nameniti več časa ter jim s pogovorom in pohvalo potrditi pripadnost v organizaciji. V nalogi smo se za to osredotočili na komunikacijo in na iskanje priložnosti za izboljšave v večjem podjetju v jugovzhodnem delu Slovenije. Namen: V večji organizaciji v sektorju X smo ugotavljali in analizirali trenutno stanje na področju komuniciranja med zaposlenimi in vodji. Prav tako smo na podlagi ankete podali predloge za izboljšave. V teoretičnem delu naloge smo podali ključne sestavine, ki so potrebne za obvladovanje področja komunikacije. V praktičnem delu smo analizirali trenutno stanje v organizaciji in s pomoč jo ankete prišli do konkretnih rezultatov. Metoda: Organizacija ima več možnosti , s katerimi lahko meri učinkovitost in uspešnost komuniciranja. Naredili in izvedli smo anketo, s katero smo ugotavljali raven zadovoljstva zaposlenih s komunikacijo v podjetju. Rezultati: Mnenj a anketirancev oziroma rezultati analize so se nekoliko razlikovali od tez, ki smo jih zastavili. Rezultati so nas opozorili na ključne težave, ki j im bo potrebno posvetiti več pozornosti. Osredotočiti se bo potrebno tudi na prednosti, ki jih smatramo kot konkurenčne prednosti. Organizacija: Zelo pomembno je , da se organizacija osredotoči na komunikacijo in poskuša na tem področju ugotoviti, kje in kaj mora izboljšati, da lahko doseže raven, ki si jo želi. Izvedena anketa nam to pove, vendar pa nima primerjalne vrednosti, ker jo na enak način še nismo izvedli, zato nimamo primerne primerjave . Zelo pomembno je, da anketo izvajamo sistematično in na ta način ugotavljamo napredek in izboljšave na istem področju. Predvsem dobimo povratno informacijo, kje je zaznan napredek ter kje moramo še naprej iskati priložnosti in možnosti za izboljšave. Družba: Za organizacijo je pomembno, da ima vzpostavljeno komunikacijo, ki temelji na vrednotah zaposlenih. Ker so zaposleni v organizaciji del sodobne družbe, lahko njihov pogled na komunikacijo v organizaciji prenesemo na sodobno družbo. Originalnost: Zastavljen cilj diplomske naloge je v najkrajšem možnem času dvigniti raven komunikacije v organizaciji na najvišjo možno raven. Z izvedbo ankete smo skušali ugotoviti pomanjkljivosti in na tem področju poiskati možne rešitve. Omejitve / nadaljnje raziskovanje : Pri vseh spremembah se pojavljajo dejavniki tveganja, ki jih moramo upoštevati in so povezani s celovitostjo in z obsegom naloge ter s težavami pri obvladovanju sprememb. Raziskava v diplomski nalogi je časovno omejena in prilagojena trenutnemu stanju v organizaciji.
Ključne besede:vodja, komunikacija, motiviranost, uspešnost, zaposleni, organizacija
Leto izida:2014
Založnik:[U. Fabjan]
Izvor:Novo mesto
UDK:005.57:331
COBISS_ID:2048231170 Povezava se odpre v novem oknu
Opomba:Nasl. na ov.: Diplomska naloga študijski program prve stopnje;
Število ogledov:895
Število prenosov:0
Datoteke:Gradivo nima datotek. Gradivo je morda fizično dosegljivo v knjižnici fakultete, zalogo lahko preverite v COBISS-u. Povezava se odpre v novem oknu
 
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Nazaj